zákazník v restauraci uzavírá kupní smlouvu a případné nedostatky lze také reklamovat?

I v případě návštěvy restaurace je uzavřena kupní smlouva na veškeré služby, které jsou spojené s konzumací jídla a pití, aniž byste ji ovšem podepisovali. Pokud je něco v nepořádku, tak lze reklamovat např. množství, teplotu, složení či postup přípravy.
Klíčové je na nedostatky upozornit včas. Důležité je popsat daný problém a pokusit se situaci v klidu vyřešit. Jako host můžete požadovat přiměřenou slevu či nápravu. Pokud má pití či jídlo vážné nedostatky, které není možné napravit, tak jmůžete odstoupit od smlouvy, a nic neplatit.
V případě zájmu o více informací se na nás neváhejte obrátit.

Rychlé kontakty

Obč. poradna Hradec Králové

PO, ČT 8-18, ÚT, ST 8-15

  • +420 734 734 818
  • Obč. poradna Náchod

    PO 9-18, ÚT, ST 9-15, ČT 9-17

  • +420 734 370 960
  • Obč. poradna Jičín

    PO 8-18, ÚT, ST 8-15, ČT 8-17

  • +420 736 472 676
  • Clubcafé PESSOA

    Dle aktuálního programu

  • +420 736 472 678
  • Kalendář akcí

    duben 2024
    Po Út St Čt So Ne
    1 2 3 4 5 6 7
    8 9 10 11 12 13 14
    15 16 17 18 19 20 21
    22 23 24 25 26 27 28
    29 30 1 2 3 4 5