Hledáme nového kolegu/novou kolegyni do svého týmu na pozici účetní/správce/kyně rozpočtu. Jsme organizace, která již 21 let pomáhá komunitě v Hradci Králové řešit různé sociální problémy, ať už formou sociálního poradenství, pořádáním vzdělávacích aktivit, rozvojem dobrovolnictví nebo tréninkovou kavárnou a bytem v rámci sociální rehabilitace. Nebojíme se ani větších výzev a realizujeme projekty podpořené z EU. Jsme malý a přátelský pracovní kolektiv, který si zakládá na dobrých vztazích a kterému záleží na dobré věci, které se v práci věnuje. Pracovní pozice u nás může být příjemným startem pro člověka, který se vrací na trh práce po rodičovské dovolené a hledá takové pracovní podmínky, které mu umožnit sladit zaměstnání a péči o malé dítě či rodinu. Naše sídlo se nachází v centru města a je dobře dostupné MHD. Vlastní pracovní stůl, možnost ohřevu oběda či účast na všech interních akcích je samozřejmostí. Staňte se součástí naší malé snahy udělat svět o něco lepším místem!

 

Rozsah úvazku: zkrácený (dle dohody, min. 0,5 – možnost nárůstu), vhodné i pro osoby na RD

Pracovní doba: dle dohody (min. 2 dny v týdnu, částečně home office)

Požadavky: odpovídající vzdělání ekonomického směru (min. SEŠ), znalost podvojného účetnictví, mzdové agendy a závěrkových operací, flexibilita, spolehlivost, samostatnost, práce na PC (Word, Excell, Internet), zkušenosti s účtováním projektů a tvorbou rozpočtů (zkušenosti s účetnictvím neziskových organizací vítány)

Nabízíme: pracovní smlouva, metodické vedení (úzká spolupráce s ředitelem organizace), možnost dalšího profesního rozvoje

Nástup: 1. 2. 2021

Náplň práce:

• zpracování účetních dokladů (pokladní doklady, faktury, bankovní výpisy, cestovní příkazy) a vedení účetních knih
• vedení mzdové agendy
• vedení oddělených účetních středisek dle projektů
• příprava podkladů pro tvorbu rozpočtů, finančních zpráv a vyúčtování grantů
• sledování naplňování a čerpání rozpočtu
• finanční operace prostřednictvím bankovního účtu organizace
• příprava účetní závěrky (inventury, závěrkové operace)
• korespondence s finančními partnery (odběratelé a dodavatelé služeb, grantující subjekty, úřady apod.)

V organizaci je využíván účetní software POHODA. Měsíční objem dokladů není velký, pohybuje se kolem 20 + mzdy pro 12 osob.

Požadavky výběrového řízení: Profesní strukturovaný životopis zašlete na níže uvedené kontakty nejpozději
do 15. 1. 2021 (prodlouženo). Doporučujeme zjistit si dopředu informace o naší organizaci z těchto webových stránek. Vybrané uchazečky a uchazeči budou pozváni na pohovor, termíny budou upřesněny (leden 2021).

Kontakt: Mgr. Jan Hloušek, Ph.D., Občanské poradenské středisko, Třída ČSA 543, Hradec Králové, e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Rychlé kontakty

Obč. poradna Hradec Králové

PO, ČT 8-18, ÚT, ST 8-15

  • +420 734 734 818
  • Obč. poradna Náchod

    PO 9-18, ÚT, ST 9-15, ČT 9-17

  • +420 734 370 960
  • Obč. poradna Jičín

    PO 8-18, ÚT, ST 8-15, ČT 8-17

  • +420 736 472 676
  • Clubcafé PESSOA

    Dle aktuálního programu

  • +420 736 472 678
  • Kalendář akcí

    srpen 2021
    Po Út St Čt So Ne
    26 27 28 29 30 31 1
    2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15
    16 17 18 19 20 21 22
    23 24 25 26 27 28 29
    30 31 1 2 3 4 5