ztráta papírové účtenky není automaticky důvodem k zamítnutí reklamace?

Spotřebitelé si často myslí, že pokud se u zakoupeného zboží vyskytne vada, tak bez papírové účtenky nebude možné zboží reklamovat. To ale není pravda - prodejci stačí pouze dokázat, že u něj bylo zboží zakoupeno. Mnozí obchodníci také této neznalosti spotřebitelů využívají a nechtějí jiné způsoby prokázání zakoupení zboží akceptovat.
Dokázat obchodníkovi zakoupení zboží jde mnoha způsoby. Některými z nich je nafocená kopie papírové účtenky v mobilu, předložení výpisu z účtu, pokud bylo zboží zakoupeno pomocí platební karty, případně doložení originálního obalu, ve kterém zboží prodává pouze prodejce.
Prodejce musí tento způsob prokázání zakoupení zboží akceptovat, a následně by měl přistoupit k vyřízení reklamace.
V případě zájmu o více informací se na nás neváhejte obrátit.

Rychlé kontakty

Obč. poradna Hradec Králové

PO, ČT 8-18, ÚT, ST 8-15

  • +420 734 734 818
  • Obč. poradna Náchod

    PO 9-18, ÚT, ST 9-15, ČT 9-17

  • +420 734 370 960
  • Obč. poradna Jičín

    PO 8-18, ÚT, ST 8-15, ČT 8-17

  • +420 736 472 676
  • Clubcafé PESSOA

    Dle aktuálního programu

  • +420 736 472 678
  • Kalendář akcí

    duben 2024
    Po Út St Čt So Ne
    1 2 3 4 5 6 7
    8 9 10 11 12 13 14
    15 16 17 18 19 20 21
    22 23 24 25 26 27 28
    29 30 1 2 3 4 5