Spotřebitelé často řeší reklamaci zboží a služeb. A  právě tématu "Reklamace služeb" se věnovala  adioporadna Českého rozhlasu Hradec Králové, ve  kterém byla hostem Mgr. Veronika Obrovská, odborná  sociální poradkyně z občanské poradny Hradec  Králové, která posluchačům radila, jak mají k reklamaci přistupovat. Celý rozhovor naleznete na webových stránkách Českého rozhlasu: https://hradec.rozhlas.cz/co-delat-kdyz-nejste-spokojeni-se-sluzbami-existuje-zarucni-doba-vse-se-dozvite-9391634.

Rychlé kontakty

Obč. poradna Hradec Králové

PO, ČT 8-18, ÚT, ST 8-15

  • +420 734 734 818
  • Obč. poradna Náchod

    PO 9-18, ÚT, ST 9-15, ČT 9-17

  • +420 734 370 960
  • Obč. poradna Jičín

    PO 8-18, ÚT, ST 8-15, ČT 8-17

  • +420 736 472 676
  • Clubcafé PESSOA

    Dle aktuálního programu

  • +420 736 472 678
  • Kalendář akcí

    říjen 2025
    Po Út St Čt So Ne
    29 30 1 2 3 4 5
    6 7 8 9 10 11 12
    13 14 15 16 17 18 19
    20 21 22 23 24 25 26
    27 28 29 30 31 1 2