Cíl kurzu:
Absolventi kurzu Marketingový specialista - fundraiser se prostřednictvím výcviku naučí pracovat s různými typy zákazníků a dárců, naučí se využívat různé marketingové a fundraisingové techniky nezbytné pro trvale udržitelný rozvoj organizace, naučí se marketingové a fundraisinové aktivity plánovat a jejich efektivitu vyhodnocovat. Absolventi si zejména prostřednictvím domácí přípravy a praktických nácviků vyzkouší aplikovat poznatky do reálného života a vytvoří marketingový/fundraisignový plán „šitý na míru“ konkrétní organizaci.
Cílová skupina účastníků: pracovník v manažerské, řídicí funkci
Cílové kompetence:
- osvojit si dovednosti k zavedení systematického fundraisingu ve své organizaci jako stabilní součást řízení,
- vypracovat a obhájit plánovací (koncepční dokument) s návazností na další rozvojové plány organizace (strategický plán, PR strategie aj.),
- seznámit se s moderními fundraisingovými metodami vč. virálních (sdílený marketing, Round Up, on-line loterie a aukce, crowdfunding, afinitní platební karty, sociální sítě)
Ukončení kurzu: Předvedení znalostí a dovedností v rámci cvičení a formou závěrečné obhajoby marketingového/fundraisingového plánu. Kritéria
Hodnocení: písemný výstup ve stanovené struktuře, realizovatelnost plánu, schopnost argumentace. Součástí obhajoby je také prověření samostudia a splnění úkolů ze cvičení. Rozsah obhajoby je 60 minut/1 účastník.
min. počet účastníků 6
max. počet účastníků 10
Forma výuky: prezenční
Kurz má akreditaci MPSV: A2017/0387-VP
Termín uzávěrky: termín bude upřesněn během 1. čtvrtletí 2018
Od: 09:00
Délka: 40h
Kurzovné: 3600,- Kč

Mgr. Jan Hloušek Ph.D.
info lektor

Mgr.& Bc. Zuzana Hloušková
info lektor
V ceně máte
(cena je uvedena vč. DPH, zahrnuje práci lektora, písemné materiály a voucher na občerstvení v ceně 50 Kč/den - obsahuje kávu/čaj + dezert)